środa, 12 stycznia 2011

Moje pierwsze wyzwanie :)

Jak rozpoczynać przygodę ze scrapem, to na całego...

Zaglądnęłam do Twórczego Pokoju, a tam:

Temat wyzwania:
"- Czy wiesz co to miłość? - Miłość, mój kochanku,
Dwóch serc harmonia, pierwszy uśmiech w życiu,
Słonce wschodzące w dni naszych poranku,
Fiołek kwitnący w ukryciu.
- O! moja droga, ty nie znasz miłości;
Miłość w tem życiu krotka złudzeń chwilka,
Jeden sen piękny na kwiatach młodości,
Bóstwo na skrzydłach motylka. "
[G. Zieliński]

"Niech tym razem inspiracją będzie utwór G. Zielińskiego..
Mam nadzieje,ze zbliżające się Walentynki będą dodatkowym bodźcem ;-D ..
Jedno małe utrudnienie /a może nie ;-P/postarajcie się nie używać CZERWIENI
"


Oto moje dzieło:
Kartka z wykorzystaniem embossingu na gorąco i pergamano... Jest też wycinanka ozdobiona metodą embossingu i tuszami... Skromna, ale mnie się podoba :)
Czerwonego nie ma jak nakazano. A inspiracje wierszem? Fiołki i "dwóch barw harmonia" ;-)
miłego oglądania :)

5 komentarzy:

  1. A wiesz, ze pudelko szybko rozrosnie sie do wiekszych rozmiarow? Najpierw zabierze jedna szuflade z biurka, potem druga... czasem caly pokoj!

    Bardzo ladna praca :) Super embossing i bratki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pudełko to przenośnia ;-)
    już jest duuuża szuflada i spora półka... a w nich pudełek sporo jedno na drugim pościskane ;-)
    ale jest pretekst żeby kupować buty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pretekst na kupowanie butow ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna karteczka i ja jestem pod wrazeniem embossingu,super
    dziękuje za udział w wyzwaniu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyszedł Ci ten embossing:))piękna praca:))dziękujemy za udział w zabawie Twórczego Pokoju:))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)