sobota, 19 marca 2011

chwalę się :)

Dawno mnie nie było - czas nadrobić zaległości. Niewiele zrobiłam, bo czas jakoś nie bardzo chciał się rozciągać, a książka, którą kupiłam do pociągu okazała się bardzo ciekawą... pierwszą częścią czterotomowej historii ;-)

To będzie post chwaleniowy, więc się chwalę...

Kiedyś w Craft Artwork walczyliśmy uśmiechem. Po zgłoszeniu naszych ATC na to wyzwanie odbyła się wymiana. Moja prywatna to wymiana z Boei. Ja wysłałam moje ATC ze słoneczniko-słoneczkiem, a od niej dostałam to cudo!Dziękuję serdecznie jeszcze raz! A cieszę się tym bardziej, że to właśnie praca Boei spodobała mi się najbardziej spośród wszystkich jeszcze przed losowaniem :D no i... to moja pierwsza wymiana ATC ;-)

Moje pudełko powiększyło się o kilka rzeczy... papiery, perełki, dużo drobnicy, ale najbardziej cieszy mnie to:Wczorajszy zakup i już się przydał, co zobaczycie w następnym poście :)

Zgłoście się na Candy, jako i ja! :)
- u Jagi w Wycinankach, Wydzierankach:- w Kreatywnym Zakątku:- i u Arteemid:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)