środa, 15 lutego 2012

Urodzinowy albumik na zdjęcia

Wyczarowałam taki oto albumik. Bardzo różowy, słodki i w 100% dziewczęcy.
Na prawie każdej stronie ręcznie rysowane zwierzątka i owady .
Pewnie niektórzy zaraz domyślą się, że dostała go moja roczna bratanica Gabrysia :)

Zapraszam do oglądania - uwaga, dużo zdjęć!Do ozdobienia okładki wykorzystałam ramkę na zdjęcia, którą zrobiłam w ramach projektu "Wianki 2012". To z myślą o tym albumie tworzyłam wtedy mój monochromatyczny różowy wianek.
Przypominam i zapraszam...
Tylko do jutra można zgłaszać chęć uczestnictwa w rozdawnictwie z okazji dnia kota :)Pozdrawiam wszystkich baaardzo serdecznie!!
A szczególnie moich nowych obserwatorów :)
Miło wiedzieć, że to co robię podoba się komuś po drugiej stronie światłowodu ;-)

2 komentarze:

  1. Piękny album. Nie ma co się równać z tymi na sklepowych półkach!
    Nigdy kartek nie robiłam. Powiedz mi materiały kupujesz w internetowych sklepach? W jakich?
    Chętnie też bym spróbowała swoich sił;)))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)