wtorek, 20 marca 2012

wianki 2012 - 3/12 - w pudełku po zapałkach

Zapraszam na trzecią odsłonę projektu "Wianki 2012".

Dla przypomnienia: raz w miesiącu, ja i kilkanaście innych uczestniczek, przygotowujemy wianki wg wytycznych podanych nam przez Rudlis, organizatorkę zabawy.

Mój wianek na miesiąc marzec jest bardzo... WIOSENNY! A to ci niespodzianka! ;-)
Dużo bazi, drewniana biedronka i kilka materiałowych listków. Dlaczego taki mały? Bo miał się zmieścić w tym pudełku:

Prawda, że Rudlis bardzo się nudziło, gdy wymyślała te wytyczne?
Ale wymyślanie co by tu zrobić było przednie!! :D

Przy okazji zgłaszam mój wianek na wyzwanie na blogu Beris Art.
Według wytycznych wyzwania trzeba było zrobić właśnie wiosenny wianek :)

Pozdrawiam i zapraszam za miesiąc... Ciekawe co tym razem wymyśli Rudlis... ;-)

11 komentarzy:

  1. Pomysłowy wianuszek!
    Podoba mi się wykorzystanie kotków baziowych!:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda Twój wianek z baziowych "kotków":) Wydaje się (i na pewno jest!) bardzo milutki. Biedronka fajnie ożywia kompozycję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej aż chce się głaskać ten wianuszek przez te bazie:) I ta biedroneczka jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow!!!! jaki kiciuś! cudeńko zrobiłaś :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne maleństwo uwielbiam biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale uroczy! nie wpadłabym na pomysł, żeby wykorzystać bazie. Brawo

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczniutki wianeczek:):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo wiosenny wianek, baźki to wdzięczny materiał...

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki puchaty wianuszek! super pomysł miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne maleństwo :) bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)