wtorek, 17 kwietnia 2012

Kartkowy misz-masz

Kartka ślubna. Trochę nietypowa, powstała wg wytycznych: "bez różowego i gołąbków" ;-)
Pierwotnie miał być motyl, ale jakoś w trakcie zamysł się zmienił.. ;-)Karteczka urodzinowa dla męża, mocno tematyczna ;-)Przy okazji przeprowadzki odnalazły się nieobfotografowane kartki urodzinowe dla mojego (jeszcze wtedy nie) męża. Nie robiłam im zdjęć, bo Pudełko wówczas nie istniało, więc po co ;-)
A teraz, przy okazji powyższej kartki urodzinowej postanowiłam pokazać coś z przeszłości...

Kartka z haftem krzyżykowym. Wzór pochodzi z jakiejś gazetki.Karteczka powstała kiedyś, dawno temu, gdy w swych "kraft-badaniach" natknęłam się na pergamano.Pozdrawiam, pracując cały czas... ;-)

1 komentarz:

  1. Dawno mnie tu nie bylo, a tu tyyyyle ciekawych zdjec! Albumy, kartki, chusta - no i ta kartka, na ktorej najpierw zobaczylam suszarke do wlosow, ale jak przeczytalam, ze to dla meza, OD RAZU sie zorientowalam, ze jestem w bledzie :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)