piątek, 28 października 2011

Ramki z Ikei

Kupiłam ci ja komplet trzech ramek w Ikei.
Jedną zepsułam na eksperymenty, a z dwóch zrobiłam bliźniacze rameczki kwiatowe. Sztuczne kwiaty, papierowe różyczki, zawijaski, mikrokulki w kolorze złotym, troche kleju i voila! Ramki są tak ozdobione, że mogą prezentować zdjęcia i w pionie i w poziomie. Jest już na nie pomysł, tylko gapa ze mnie i zrealizowany zostanie nieco później ;-)
Mam nadzieję, że mimo swej prostoty się podobają :)

Pokażę jeszcze broszkę - komplet do zimowego, wełnianego szala w kolorze brązowym :)
Ładnie się też prezentuje na marynarkach, a ponieważ wykorzystałam jako mocowanie zapięcie do spinki jest bardzo łatwo zakładalna i ściągalna ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)