środa, 11 stycznia 2012

sztuka dla sztuki - moja nowa przygoda :)

Wszyscy dookoła wraz z Nowym Rokiem podejmują postanowienia i nowe przedsięwzięcia.
Moim postanowieniem będzie:
Znajdować czas i sposobność, żeby tworzyć i majstrować regularnie.
A pomoże mi w tym nowe przedsięwzięcie:
Zaczynam się sprzedawać! (:P)
A dokładniej swoją twórczość. Niebawem, mam nadzieję, będzie można kupić co nieco tutaj:
Strasznie jestem podekscytowana całą akcją. W końcu po raz pierwszy mam okazję współpracować z "branżowym portalem". Jestem dobrej myśli!
TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI!! I za moją wenę też :)

A teraz coś, co zmajstrowałam ostatnio:

Kartki bliźniaczki, pomyślane jako nietypowe walentynki :)
Trochę kartonu wizytówkowego, dziurkaczowe kwiatuszki, bibułowa gałązeczka... Mam nadzieję, że się podobają.Dwie karteczki z motywem róż.
Inspirowane pracami jednej z moich scrap-guru, Asi z Kartkowego Zacisza.
A kurs na róże znajdziecie tutaj!
__________________________________________________

Zapisałam się na Candy.. Wam też serdecznie polecam, do wygrania cudowne słodycze :)





3 komentarze:

  1. Trzymam za Ciebie kciuki i za Twoją wenę i cieszę się razem z Tobą :)
    Kartki bloźnaki są śliczne, pierwsze bardzo ładne delikatne i drugie również, podoba mi się pomysł ułożenia kwiatków na koronce :) Twoje róże wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezu, to ludzie potrafią robić takie cuda?
    zawsze myślałem, że to wytwarzają maszyny!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)