wtorek, 19 lutego 2013

Coś z zupełnie innej beczki..

Jak niektórzy wiedzą pracuję w przedszkolu.
Zdarza mi się z dzieciakami robić różne rzeczy "plastyczne". Nawet dosyć często ;-)
Publikowane już efekty takich działań można zobaczyć  TUTAJ i TUTAJ.

Zdarza mi się też robić dekorację do sali. Dzisiaj takie właśnie fragmenty dekoracji chciałam pokazać.

Na pierwszy rzut bałwan z plastikowych kubeczków inspirowany tym zdjęciem. Wbrew temu co można sądzić wcale nie jest tak trudny do zrobienia ;-) ale na przyszłość: kubeczki styropianowe do gorących napojów + gorący klej.

Aniołek zawisł nad kącikiem przyrody tuż przed świętami Bożego Narodzenia.
Gwiazdka quillingowa, która wisiała tuż nad szopką.
Na koniec coś, co robiłam z całą grupą. Makieta skrzyżowania. Pracowaliśmy nad nią cały tydzień. Było malowanie jezdni, wyklejanie trawników i przejść dla pieszych, robienie znaków drogowych i sygnalizatorów, tworzenie samochodów z pudełek po lekarstwach i plastikowych zakrętek. Zabawa przednia, polecam wszystkim ;-)

1 komentarz:

  1. Kochana ty to masz talent! Bałwan jest po prostu BOMBIASTY!!!
    Skrzyżowanie superowo Wam wyszło- wielki brawa dla wszystkich dzieciaczków:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło, jeśli zostawisz po sobie ślad :)